Müşteri Destek

Planları

Müşteri Destek Planları

ticket sistemi

Ticket Sistemi

  • Destek talebi oluşturma
  • Tüm detaylarla, kolay takip
  • E-mail ile otomatik talep oluşturma
  • Destek ekibi ile haberleşme
  • Talepleri birleştirme
  • Filtreleme özellikleri ile talep aşamalarını gözlemleme
  • Ekran görüntüsü ve dosya paylaşımı

SLA

  • Servis ve Lisans Anlaşması ile uygulamalarınız her zaman güncel ve canlıdır (versiyon güncellemeleri)
  • Ticket sistemine ulaşım imkanı
  • Zorunlu servis sözleşmesidir

(1. yıl ücretsiz, diğer yıllar toplam lisans bedelinin %15’ i hesaplanır)

sla
fsla

FSLA

    • Tam Servis ve Lisans Anlaşması SLA sözleşmesindeki tüm özelliklere ilaveten;
    • + Anlaşılan Gün Sayısı kadar Octopod Mutfak Geliştirme Desteği
    • + Anlaşılan Gün Sayısı kadar Octopod Danışmanlık Servisi Desteği

* Anlaşılan gün sayıları, servis hizmeti paketlerine göre değişmektedir.

Danışmanlık Servisleri

  • Size doğru yazılım mimarisine ulaşmanız için yardımcı oluyoruz
  • Sizin için özelleştirilmiş uygulamalara ulaşmanız için doğru iş analizleri yapmanıza yardımcı oluyoruz

* İlave hizmetler

danışmanlık planları